2014. dec 16.

Meleg a helyzet?

írta: zold.fulu
Meleg a helyzet?

Nagy-nagy szeretettel üdvözlök mindenkit, egyeseket újra, másokat először. Sokan feltehetik a kérdést, ha egyszer abbahagytam és újra kezdtem, miért fogok neki újra az írásnak. A történet hosszú és számos tényező alakítja. Első bejegyzésemben egyfajta expozíciót szeretnék megfogalmazni és választ adni a kérdésre: miért is blogolok?

5847833509_b606bcd311_b.jpg

A helyzet eddig úgy hozta, hogy előző blogomat lezárhattam. Történhetett ez azért, mert azt a folyamatot és utat is végigjártam, aminek az a blog kísérője lehetett. Egyrészt megtaláltam és elfogadtam az identitásomat, másrészt pedig nyitottam a világra. Rendkívül izgalmas önismereti folyamat volt, éles cezúra húzható meg. Az eltelt közel egy évben pedig valami új dolog vette kezdetét. Úgy hiszem, hogy korábbi blogom (www.egymelegsrac.blog.hu) alaposan bemutatta, hogy milyen gondolatokkal küzdhet meg egy meleg fiatal. A tapasztalatszerzés és az élmények megosztása is elmaradhatatlan kellékei, eszközei voltak a blognak. Mai napig is népszerű bejegyzések, a kalandos rádióinterjúm pedig mai napig emlékezetesek, talán mert személyesen is kötődöm ezekhez az emlékekhez.

Az új blog kapcsán, talán picit érettebben közelíthetem meg ugyanazt a kérdéskört. Tervezettebben és szervezettebben, határozottabb mondanivalóval. Persze érdekes lehet egy idegen hétköznapjairól olvasni, a fókuszban mégis inkább a homoszexualitás és annak kérdései állnak majd. Jóllehet, hogy ebben személyes tapasztalatok, érzések és vélemények is lesznek, de törekedni fogok arra, hogy minél több oldalról közelítsem meg az adott témakört.

Igyekszem ezt a sokoldalúságot és sokszínűséget kihasználni. Örömmel veszem, ha véleményeddel, hozzászólásoddal te is gazdagítod ezt. Nekem is nagy segítség, mert a felmerülő kérdésekre, problémákra talán egy korábbi vagy tervezett bejegyzésben válaszolhatok, szóval közelebb hozhat bennünket. Téged, az olvasót és engem az írót.

Az egyenlőség és a sokszínűség gondolatával, a fent vázolt tervekkel indítom útjára a blogomat annak reményében, hogy a korábbiakhoz hasonlóan, ezúttal is hozzáadhatok valamit a "melegek világának" megismeréséhez, azaz gondolatok, vélemények, megélések, információk megismeréséhez, az aktivizmus, a nyíltság és a tolerancia felé. Írásaimat tehát elsősorban azoknak szánom, akik kíváncsiak, érdeklődőek és szívesen megismerkednének mindezekkel, illetve azoknak, akik az útjukat keresik. Bízom benne, hogy utat találnak.

Szólj hozzá

blog