2014. dec 16.

A szerzőről

írta: zold.fulu
A szerzőről

Néhány alapvető infó tudható rólam. Ugyan találkoztam olyan véleményekkel, amelyek szerint legalábbis megkérdőjelezhető a hitele annak, ha valaki "szerzői álnéven" ír -- mondjuk az előbújásról -- de úgy tűnik, hogy ennél maradtam. Elsőre valóban paradoxnak tűnik, de átrágtam a kérdést és inkább úgy aposztrofálnám ezt, mint ami megfontoltságra utal és nem zárja ki egy későbbi valódi néven való publikálást. Ez most még nem időszerű kérdés.

Tamás vagyok, fiatal egyetemista. Vidéken élek, ám hétköznapjaim és ügyes-bajos dolgaim Budapesthez kötnek. Már bátran írhatom, régóta tudom, hogy meleg vagyok. Kevésbé régóta, de azt is állíthatom, hogy boldog, kiegyensúlyozott életet élhetek, még ha olykor nemlegesen is válaszolok arra a kérdésre, hogy elégedett vagyok-e. Azt hiszem jellememből fakad ez az örök kritikus és önkritikus hozzáállásom, éppen ezért szeretek kérdezni és ezekre megkísérelni válaszolni. Egy ilyen kísérleti hely ez a blog is.

Szólj hozzá